I say keep dreaming and make reality - painting / collage



This quote that is the title of the painting "...I say keep dreaming and make reality" from Kristian Kan is so meaningful to me, since I keep hearing it from my own mother, who has always been there for me, supporting my dreams and hopes.

I think, at least once in a while, every artist has a moment of self disbelief, and this painting celebrates those, with the rare ability to encourage us to keep on dreaming.

To my mother, my husband and all of you that every day, make me want to keep on dreaming, more and more…

Thank you!
-----------------------------

Esta frase que Ă© o titulo desta pintura "...Eu digo continua a sonhar e faz com que se torne realidade" de Kristian Kan, tem um significado muito especial para mim, visto que algumas vezes ouvi algo semelhante da minha mĂŁe, que esteve sempre para mim com uma palavra de apoio aos meus sonhos e desejos.

Acho que de tempos em tempos todos os artistas (e não só) têm momentos em que se sentem desencorajados e com duvidas quanto ás suas próprias capacidades, esta pintura celebra aqueles que têm rara abilidade de encorajar e de nos fazer seguir os nossos sonhos.

Para a minha mãe, o meu marido, e a todos voçês que todos os dias me fazer querer continuar a sonhar mais e mais...

Obrigada!

Comments

Popular Posts