Art dolls

Home - Art Doll- available
I have some news to share with you.
Do you know Doll Town?
it is an amazing marketplace where you can find wonderful and one of a kind handmade dolls.

Doll Town sprung out of well-known cloth and clay Doll group... a group of hundreds of international doll makers who have been making dolls together, sharing tips and techniques and supporting one another

Please be sure to visit this magic place where you can find my latest speial Art Dolls here
 
-------------------
Já conheces a "Doll Town" (cidade das Bonecas) é um sitio especial onde podes encontrar e comprar bonecas originais feitas á mão.
A Doll Town nasceu de um grupo de centenas de artistas que fazem bonecas e que partilham ideias e tecnicas de forma a se apoiarem.
Por favor visita este sitio mágico onde podes encontrar as minhas bonecas mais especiais aqui
 
 
Spring - available on my etsy shop

Every single Doll  are created in my studio with all the care and love. Each one is special to me...and when a doll is adopted and goes to a new family I always say goodbye....I don´t know why but for me they have a special soul...
---------------------------------

Todas as bonecas são criadas no meu atelier com todo o cuidado e amor. todas são especiais para mim...e quando uma é adoptada e vai para uma nova familia, eu despeço-me sempre...porquê não sei...mas para mim têm uma alma muito especial...

available here
 

Comments

  1. All those dolls are beautiful but I am so in love with the 'home' doll, she is amazing!!

    ReplyDelete
  2. Oi Susana
    Conheci seu blog pelo blog samariquinhas
    Ameiii seu trabalho...
    Que dom divino que você tem
    Sou apaixonada pelas meninas/bonecas
    São um amor
    Desejo que Deus ilumine cada dia mais suas mãos de fada
    Pois isso é dom de Deus e vc é uma privilegiada!!
    Parabéns mesmo...estou aqui emocionada com tanta beleza..
    Beijo parabéns!!!!

    ReplyDelete
  3. Fiquei encantada com seu blog, com suas peças lindas, parabéns! Vi sua entrevista no blog da Samariquinha, adorei...

    ReplyDelete
  4. Olá Susana!
    Parabéns pelo trabalho e pela entrevista com a Micheline. Adorei e muito me identifiquei quando você falou que conciliar trabalho e filhos não é tarefa fácil.
    Adorei suas obras! Belas, únicas e muito criativas. Parabéns!
    Já estou te seguindo.
    Beijos,
    Helck
    arteandprosa.blogspot.com.

    ReplyDelete
  5. Your dolls are too beautiful for my words. I could just gaze at them for hours on end. Love your faces. ♥Kathy

    ReplyDelete

Post a Comment

Wonderful and supportive people say...

Popular Posts