Euro week / Pt Team on Etsy


We are in Euro week on Etsy, to celebrate know the wonderful and full of talent  Pt team leadered by Fric de mentol. A team that makes me so proud for the quality of the handmade work :)
And to celebrate even more, I´m offereing 15% off with Coupon EUROWEEK in my etsy shop (insert the coupon in the checkout and you will get the discount)
-----------------------

Estamos na semana da Europa no Etsy, e para celebrar conheçam a PT Team liderada por Fric de mentol. Uma equipa fantástica e cheia de talento, que me enche de orgulho pela qualidade do trabalho apresentado :)
E para celebrar ainda mais, estou a ofereçer um desconto de 15% em todos os meus artigos com o cupão EUROWEEK na minha loja do Etsy (insere o cupão no Checkout da tua compra para teres o disconto...só para compras na loja)

Comments

Post a Comment

Wonderful and supportive people say...

Popular Posts