Take Time to Smell a Flower - Free inspirational art




Stop and Breath! 
Take some time...to make simple things, like smelling a flower :)

This is Free for you, please download you Free inspirational art Poster here
I hope you like it !

Inspire yourself and the ones you love!


Para e Respira!
 Tira algum tempo....para fazer coisas simples, como cheirar uma flor :)

Esta ilustração é gratuita para ti, faz o download deste Poster aqui
Espero que gostes!

Inspira-te a ti e quem tu amas!

Xox
Susana T.







Comments

  1. It's lovely Susana :) I love the way you've painted her and the thought is perfect.xx

    ReplyDelete
  2. Amo amo amoooo seu trabalho Susana!
    Me emociona, me faz feliz, me encanta!
    Parabens e obrigada por alegrar minha alma!

    ReplyDelete
  3. Susana, a sua linda imagem inspirou-me a fazer uma criação digital que publiquei no meu blogue. Convido-a a visitá-lo. Votos de uma Primavera com muitas flores, Ana

    http://acbeads.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Wonderful and supportive people say...

Popular Posts