Art Dolls - Christmas ornaments




Adoro fazer estas bonecas, acho-as uma doçura e é pura diversão fazê-las e pôr-lhes pon-pons na cabeça, guizos e cachecóis :) Eu acho que tenho qualquer coisa com lenços à volta do pescoço- Adoro!
----------------
I love to make this sweet art dolls, with lovely details. Pure joy make them and put ponpons in her heads, bells and scarfs :) I think I have something with scarfs around the neck- I love it!





Sold

Sold


Disponivel /Available here



Disponivel/available here

Estas bonecas são peças originais feitas á mão,  de molas antigas em madeira.
As caras são pintadas e tem uma expressão muito doce.
Elas estão preparadas para serem penduradas na arvore de Natal, num sitio especial da tua casa ou para fazer parte da tua colecção de bonecas :)
Na minha loja

---------------------

They are clothespin art dolls, totally handmade, their faces are hand painted with sweet expression.
They are prepared to be hanged on you christmas tree or on a sweet corner of your home, or just be part of your doll collection :)
In my shop





Comments

Post a Comment

Wonderful and supportive people say...

Popular Posts