"Fall" / " Outono"

"Fall" / " Outono"
Originally uploaded by Susana Tavares
When I arrive from my summer holidays, there is always in me a wish for change that seems to be growing every year.

I really feel a need to be closer to nature, connect with my inner self, take more sun, and walk by the sea ... escape to be confined within four walls...
Some of those who live in the city may know what I mean.
And so it came to be, this painting I called "Autumn" as a symbol of change.
For the awareness of what already has no purpose in our lives and the grounding for future changes.
Good changes!!!!!!

Even thought we are not there yet, I'm in a mood for "Autumn", to prepare myself for new stages of my life, which are very welcome :)

It will be available in my etsy shop tomorow (2. sep.2010 )

Quando chego de férias de verão, existe sempre em mim uma vontade de mudança que pareçe que vai crescendo cada ano que passa.
Uma das minhas vontades é estar mais perto da natureza,conectar comigo, apanhar mais sol, dar passeios á beira mar...não estar sempre dentro de 4 paredes...e quem mora na cidade de Lisboa, percebe o que eu quero dizer .
E assim surgiu este "Outono" , porque o Outono é simbolo de mudança, de tomar consciência do que já não tem propósito na nossa vida e de nos preparar-mos para novas mudanças.
Embora ainda não seja Outono, eu estou em modo de "Outono", a preparar-me para novas fases da minha vida, que são muito bem vindas :)

Comments

Popular Posts